Β' Εξάμηνο
Η ειδικότητα 'Στέλεχος Εμπορίας Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μάρκετινγκ)' ανήκει στην Ομάδα Προσανατολισμού: Διοίκησης και Οικονομίας
Επαγγελματικό Περίγραμμα Ειδικότητας
O απόφοιτος των ΙΕΚ ειδικότητας Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή του, εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Απασχολείται σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.
Ειδικότερα, το Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing), μπορεί να εργαστεί είτε ως μισθωτός είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας σε:
- Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
- Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
- Τράπεζες
- Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
- Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
- Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
- Media shops
- Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
- Εταιρείες web design και e-commerce
Μαθήματα
-
Α Εξαμηνο
- Γενική Λογιστική Ι
- Δίκαιο Ι
- Οικονομικά Μαθηματικά Ι
- Στατιστική Ι
- Διοίκηση Επιχειρήσεων Ι
- Τεχνική Συναλλαγών
- Μάρκετινγκ
- Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
-
Β Εξαμηνο
- Γενική Λογιστική ΙΙ
- Δίκαιο ΙΙ
- Οικονομικά Μαθηματικά ΙΙ
- Στατιστική ΙΙ
- Διοίκηση Επιχειρήσεων ΙΙ
- Οικονομική των Επιχειρήσεων
- Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
- Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
-
Γ Εξαμηνο
- Δημόσιες Σχέσεις
- Επεξεργασία Κειμένου (Η/Υ)
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Διαφήμιση - Διαφημιστικά Μέσα
- Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου - Χονδρεμπορίου και Φυσικής Διανομής
- Διοίκηση - Σχεδιασμός Πωλήσεων
- Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Στρατηγική και Σχεδιασμός Μάρκετινγκ
- Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
-
Δ Εξαμηνο
- Μέθοδοι και Τεχνικές Προβλέψεων Μάρκετινγκ
- Προγραμματισμός Άμεσου Μάρκετινγκ - Προωθήσεων - Δημόσιων Σχέσεων
- Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου
- Διεθνές Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
- Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Λογιστικά Φύλλα (SpreadSheets H/Y)
- Χρηματοοικονομική Διοίκηση
- Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στον Οδηγό Σπουδών της ειδικότητας.
Μπορείτε επίσης να δείτε τις Ερωτήσεις Πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ.